Koji je postupak povrata artikala:
Artikle možete vratiti na dva načina:
Kada vraćate artikle, priložite Obrazac za odustajanje od ugovora i kopiju računa.
Adresa za povrat artikla je: VAREZ ZAGREB d.o.o. Kašinska 9, 10360 Sesvete, Zagreb PAKETI S OTKUPNINOM NEĆE BITI PREUZETI.
U slučaju povrata artikla, kupac je dužan obratiti se prodavaču u zakonski predviđenom roku.
Preporučujemo da artikle primjereno pripremite za transport.
Ako nije moguće pregledati vraćeni proizvod ili zbog specifičnosti njegove prirode, on će biti poslan na detaljnu dijagnostiku u ovlašteni servis kako bi se potvrdila ispravnost odnosno neispravnost vraćenog proizvoda.
Često postavljana pitanja vezano za povrate
Kada mogu iskoristiti pravo povrata artikla u roku od 14 dana?
Mogućnost odustajanja od ugovora namijenjena je otvaranju artikala i pregledu. Ako vam artikl ne odgovara ili su vaša očekivanja drugačija, možete odustati od kupnje. Ove preporuke nisu valjane ako je artikl kod kupnje u kvaru ili ne radi. U tom je slučaju riječ o uvažavanju materijalnog nedostatka ili jamstva. Pravo na povrat kupovne cijene, jamstva, materijalnih nedostataka ili nepropisno pruženih usluga detaljnije uređuju odredbe Zakona o zaštiti potrošača.
Moram li navesti razlog za odustajanje od ugovora u roku od 14 dana?
Ne, prilikom odustajanja od ugovora u roku od 14 dana ne morate navesti razlog. Međutim, pisani će razlog biti dobrodošao, jer će nam pomoći u prikupljanju informacija o artiklu.
Mogu li artikl vratiti u roku od 14 dana ako sam pravna osoba (kupnja na firmu)?
Firmama, obrtnicima i drugim pravnim osobama omogućujemo vraćanje pošiljki u okviru jamstvenih uvjeta. Pravne osobe nemaju mogućnost odustajanja od ugovora u roku od 14 dana ili povratka kao što to vrijedi za kupce (fizičke osobe).
Kada mogu očekivati povrat novca?
Povrat ćemo izvršiti na vaš račun u najkraćem vremenskom roku, ali najkasnije u roku od 14 dana od primitka vašeg zahtjeva za povrat te nakon što artikli budu vraćeni u skladište (u primjeru povrata artikla po pošti).
Potrošač ne smije neograničeno koristiti artikl od trenutka odustajanja od ugovora. Potrošač smije pregledati artikl i isprobati ga u opsegu koji je nužan za utvrđivanje stvarnog stanja. Testiranje artikla koje nije u skladu s navedenim smatra se korištenjem artikla, što znači da potrošač time gubi pravo na odustajanje od ugovora.
Prednosti direktne reklamacije:
Artikle možete reklamirati u našoj poslovnici na adresi: VAREZ ZAGREB d.o.o., Kašinska 9, 10360 Sesvete.
NAPOMENA: Uz artikle obavezno ponesite račun i ispunjeni obrazac za povrat artikla pod jamstvom
Obrazac za povrat artikla pod jamstvom
Često postavljana pitanja vezano za jamstvo
U kojem roku je prodavatelj dužan izvršiti popravak u okviru jamstva?
Popravak se mora izvršiti u razumnom roku od trenutka kada je kupac obavijestio prodavatelja o nedostatku te bez znatnih neugodnosti za kupca uzimajući u obzir prirodu stvari i svrhu za koju je kupcu ta stvar bila potrebna. Ako prodavatelj ne izvrši u razumnom roku popravak ili zamjenu stvari, kupac ima pravo na raskid ugovora ili sniženje cijene. Što se smatra razumnim rokom za popravak stvari u konkretnom slučaju određuje se prema okolnostima toga slučaja. Pojam razumnoga roka nije interno postavljen pojam od strane ovog poduzeća.
Koje dokumente trebam priložiti prilikom povrata artikla pod jamstvom?
Trebam li artikl prilikom povrata vratiti u originalnoj ambalaži?
U slučaju povrata artikla, dužni ste artikl zaštiti originalnom ambalažom ili ambalažom koja može zaštititi artikl na isti način kao i originalna ambalaža.
Mogu li artikl vratiti bez dodataka?
U slučaju ostvarivanja prava na jamstvo, artikl morate predati prodavatelju ili ovlaštenom servisu zajedno sa svom dodatnom opremom koju ste dobili uz artikl, npr: kablovi, punjači, slušalice…
Na koji će mi način popravljeni artikl biti vraćen?
Ako ste artikl odnijeli u ovlašteni servis, bit će vam vraćen samo na način koji ste dogovorili sa servisom. U slučaju da smo mi kreirali nalog za povrat, artikl možemo vratiti na adresu koju ste napisali na obrascu ili ga možete preuzeti u našem mjestu za preuzimanje (ako ste to označili na obrascu). Kupac je nakon izvršene obrade dužan preuzeti artikl. Kupac preuzima artikl na prethodno dogovorenom mjestu, a u slučaju da je isti poslao po pošti bit će mu vraćen na adresu za dostavu. Varez Zagreb d.o.o. kupcu šalje obavijest o povratku artikla iz obrade te ga poziva na preuzimanje artikla. Kupac je dužan artikl preuzeti u roku od 14 dana od dana primanja obavijesti. Ako kupac artikl ne preuzme u navedenom roku, artikl se predaje na čuvanje prodavaču na adresi njegova skladišta. Varez Zagreb d.o.o. artikl čuva u vlastitom skladištu do isteka 6 mjeseci od datuma obavijesti i za to razdoblje ima pravo na povrat svih troškova skladištenja te pravo povrata svih troškova potrebnih za očuvanje artikla.
Imaju li pravne osobe pravo na povrat artikla pod jamstvom?
Da. Pravne osobe imaju jednaka prava kao i fizičke osobe.
NAPOMENA: Svi proizvodi u prodaji imaju garanciju uvoznika odnosno proizvođača te osigurano servisiranje i rezervne dijelove. Za uvažavanje garancije i servisno održavanje kupac se može obratiti direktno nama. Kod uvažavanja garancije važeći su garantni uvjeti navedeni na garantnom listu, koji mora biti dodan proizvodu ili ga mora sadržavati račun. Garancija je važeća uz uvažavanje uputstava na garantnom listu te uz podnošenje kopije računa. Garancija po pravilu ne vrijedi za: lampe, baterije, programsku opremu, Ni-Cd i NiMH baterije i akumulatore, osigurače, elektronske komponente, itd. Podatak o garanciji naveden je također na stranici pojedinačnog proizvoda. Ako tog podatka nema, proizvod nema garancije ili je taj podatak trenutno nepoznat, a što se može provjeriti prije kupnje s prodavateljem. Kupac je kod preuzimanja dužan provjeriti robu te eventualne nepravilnosti ili oštećenja odmah javiti dostavljaču ili (u slučaju osobnog preuzimanja) voditelju poslovnice, nakon čega slijedi dogovor s poduzećem oko zamjene robe ili povrata novca. Naknadnih prijava grešaka ili oštećenja poduzeće nije dužno obrađivati, jer kasnije nije moguće ustanoviti dali je do grešaka ili oštećenja došlo prije ili poslije preuzimanja robe. U slučaju da proizvodu nije priložen garantni list, izdani račun vrijedi za garanciju. U slučaju da proizvod vraćate u garanciji, isti može biti upotrebljavan te ga nije potrebno poslati u original ambalaži, ali ste dužni priložiti sve kupljene predmete koje ste uz uređaj dobili.
Sukladno važećem Zakonu o zaštiti potrošača obavještavamo potrošače da svoj prigovor mogu podnijeti u pisanom obliku:
• U našoj poslovnici, VAREZ ZAGREB d.o.o., Kašinska 9, 10360 Sesvete;
• Putem pošte na našu adresu VAREZ ZAGREB d.o.o., Kašinska 9, 10360 Sesvete;
• Putem elektroničke pošte na adresu elektroničke pošte info@varez-zagreb.hr
U pisanom obliku potvrditi ćemo primitak Vašeg prigovora.
Na Vaš prigovor odgovoriti ćemo u pisanom obliku putem pošte ili elektroničke pošte u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora, pa Vas stoga molimo da nam u svojem prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu pisanog odgovora. Stranke koje unutar navedenog roka upute telefonski upit na svoj prigovor, odgovor na taj upit se također može smatrati relevantnim usmenim odgovorom.
Ako Kupac želi svoju pritužbu uputiti trećoj strani koja je ovlaštena za pomoć pri rješavanju pritužbi nezadovoljnih potrošača unutar Europske unije, molimo koristiti sljedeću poveznicu
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR
Opći uvjeti poslovanja primjenjuju se od 1. ožujka 2023.