Dostava i uvjeti plaćanja

DOSTAVA I PREUZIMANJE ROBE 

Obavijest o slanju artikala i ostale podatke o Vašoj narudžbi  javiti ćemo Vam putem elektronske pošte, nakon što smo primili Vašu narudžbu. U slučaju da naručene robe trenutno nema na zalihi, o tome ćemo Vas obavijestiti odmah kao i o predviđenom datumu nabave/dostave odnosno predviđenom roku čekanja. U slučaju da naručeni artikli eventualno nisu dobavljivi, obavijestiti ćemo Vas o promjenama te Vam omogućiti opoziv narudžbe, zamjenu naručenog artikla ili neku drugu dogovorenu mogućnost. Artikli koji su bili naručeni i kojih ima na zalihi, biti će poslani kupcu istog dana, a najkasnije u roku od tri (3) dana od primitka narudžbe i njene potvrde. Taj podatak ne vrijedi za subote i nedjelje.

TROŠKOVI DOSTAVE

Troškovi dostave robe kupljene u internetskoj trgovini ili fizičkoj Poslovnici ovise o visini iznosa i težini vaše narudžbe odnosno od odabranog načina preuzimanja. Svi troškovi su jasno navedeni prije potvrde narudžbe od strane kupca. Dostavu unutar Republike Hrvatske vrši GLS dostavna služba. Rok dostave je od 24 sata do 2 radna dana za cijelu Hrvatsku osim za otoke gdje je rok 3 radna dana. Osobno preuzimanje robe na lokaciji poslovnice u Zagrebu moguće je jedino na osnovu prethodnog dogovora.

 
CIJENE
 
Sve cijene su navedene u kunama s uključenim PDV-om. Cijene vrijede u trenutku naručivanja. U slučaju da se cijena tijekom narudžbe promijeni, prodavatelj će o tom prethodno obavijestiti kupca. Zadržavamo pravo na pogreške, a u slučaju pogreške bit ćete pravovremeno obaviješteni.
 
PLAĆANJE
 
Plaćanje gotovinom u Poslovnici: Plaćenje gotovinom je moguće u Poslovnici u Zagrebu prilikom preuzimanja naručene robe. Plaćanje karticama kao i plaćanje na rate u Poslovnici nije moguće.
 
Plaćanje pouzećem: Moguće je samo uz prethodni dogovor i naknadu za uslugu ove vrste plaćanja.
 
Plaćanje unaprijed/po ponudi: Predračun odnosno potvrdu narudžbe sa svim potrebnim podacima primit ćete putem elektronske pošte odmah nakon predaje narudžbe. Nakon izvršenog plaćanja unaprijed (preko vaše internet banke ili s platnim nalogom u banci ili pošti), pokrenut je postupak nabavke u dogovorenom roku. Postupak nabavke pokrenut je kada je vaša uplata zabilježena na našem računu.
 
Plaćanje kreditnom karticom putem PayPal sustava plaćanjaNakon što završite narudžbu u VAREZ internetnoj trgovini putem PayPal sustava ćete primiti zahtjev za plaćanje. Zahtjev za plaćanje će biti poslan na e-mail adresu koju ste naveli u prijavi u VAREZ internetsku trgovinu. Ako se adresa e-pošte razlikuje od adrese koju koristite za PayPal sustav plaćanja, obavezno navedite ispravnu adresu u napomeni kod narudžbe u protivnom nećete primiti zahtjev za plaćanje.
 
Naš e-mail za plačanja putem PayPal sustava plaćanja je info@varez.si
 
Dodatne informacije o korištenju sustava platnog prometa možete pročitati (engleski) na službenim stranicama www.paypal.com.
 
Plaćanje po računu/odgoda plaćanja: Omogućeno je redovnim i provjerenim klijentima, isključivo po dogovoru i uz prethodno odobrenje.  
 
Papirnati račun bit će poslan kupcu zajedno s pošiljkom robe.
 
Poduzeće ne odgovara za pravopisne ili tekstualne greške, ili greške u cjeniku. Zadržavamo pravo promjene cijena. Sve slike artikala su simbolične i ne garantiraju stvarna svojstva artikala.